.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص 200 ميليارد تومان تسهيلات به گردشگري مازندران

استاندار مازندران گفت: تا پايان امسال 200 ميليارد تومان تسهيلات از محل اعتبار 500 ميليارد توماني بخش گردشگري كشور به استان مازندران اختصاص مي‌يابد.

به گزارش خبرگزاري فارس از بابلسر، سيدمحمد كريمي عصر امروز در نشست صميمي با اصحاب رسانه در جمع بيش از 200 خبرنگار مازندراني با تاكيد بر اينكه در شرايط فعلي استان، همدلي و كار گروهي ميان مسئولان استان و ساير اقشار جامعه مازندران به خصوص خبرنگاران، استان را در مسير رشد و توسعه قرار مي‌دهد تصريح كرد: پويايي، انتخاب شيوه‌هاي درست خدمت كردن و انتخاب آگاهانه راه‌هاي توسعه از طريق نقد منصفانه و مشفقانه اربابان جرايد ميسر مي‌شود.

وي نقدهاي يك‌جانبه و يك‌سويه بدون پرداختن به زواياي مختلف يك مشكل را موجب نااميدي و تغيير ناموزون اذهان جامعه عنوان كرد و افزود: كار يك جانبه و بدون اطلاع‌رساني مديران و در كنار آن نقد يك‌سويه رسانه‌ها هر دو تاثير يكساني خواهد داشت كه آن عدم پذيرش از سوي افكار عمومي است.

كريمي با بيان اينكه بهره‌گيري از توانايي و توانمندي رسانه‌هاي گروهي به‌ عنوان مشاوران حاضر در بطن مردم و ناظر بر عملكرد مديران خواسته‌هاي هر دو طرف را برآورده‌ مي‌كند يادآور شد: وجود تشكل‌ها و گروه‌هاي سازمان يافته رسانه‌اي در استان ضمن افزايش تعامل با دستگاه‌هاي اجرايي براي بهره‌مندي از نظرات رسانه‌ها مي‌تواند به احقاق حقوق خبرنگاران نيز منتهي شود.

نماينده عالي دولت با بيان اينكه نظرات خبرنگاران در زمان‌هاي حساسي مانند ماه‌هاي منتهي به بودجه‌ريزي مي‌تواند در پيشبرد خواسته‌هاي مردم به‌ عنوان دغدغه فكري رسانه‌ها و مديران براي خدمت‌گذاري موثر باشد يادآور شد: اگر اطلاعات و آمار درستي از نظرات و خواسته‌هاي مردم در استان وجود داشته باشد مي‌توان بسياري از پروژه‌هاي ملي را نيز براساس نياز عام مردم تنظيم كرد.

كريمي با اشاره به اينكه در دهه فجر امسال در مازندران 30 پروژه با اعتبار 100 ميليارد توماني به‌ مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به بهره‌برداري مي‌رسد اظهار داشت: 80ميليارد تومان سرمايه‌گذاري اين طرح‌ها از محل اعتبارات دولتي و مابقي نيز به صورت نيمه‌دولتي از طريق تسهيلات اعطايي صورت گرفته است.

به گفته وي برنامه‌ريزي و تكرار اصولي نيازهاي استان مانند شش بخش سند توسعه نه تنها حمايت‌هاي مسئولان كشوري را در پي داشته است بلكه موجب حصول و خروج پروژه‌هاي ملي و استاني حائز اهميتي در راستاي سند توسعه مازندران شده است.

وي ادامه داد: گسترش هزار هكتاري بندر اميرآباد، احداث شهر شيمي، تداوم برنامه‌ريزي براي ساخت مجتمع نفت خزر كه زمزمه‌هاي خروج اين طرح از مازندران وجود داشت، احداث خط لوله نكا، جاسك، بندرعباس مصوب سفر رياست جمهوري از جمله پروژه‌هايي هستند كه در راستاي سند توسعه مازندران ايجاد مي‌شوند.

استاندار مازندران با بيان اينكه با وجود بارندگي 700 ميلي‌متري در سال بخش عمده اين موهبت الهي به دريا مي‌ريزد، خاطرنشان كرد: 400 ميليارد تومان تسهيلات در سفر دوم رياست‌ جمهوري براي آبندان‌هاي مازندران اختصاص يافته است تا در سال‌هاي خشكسالي و ترسالي بخش كشاورزي مازندران دچار زيان‌هاي جدي نشود.

كريمي با اشاره به اينكه طرح ايجاد شبكه ريلي در استان مازندران موجب فراهم آوردن زيرساخت‌هاي بخش گردشگري و توريستي استان فراهم مي‌كند و نيز از بار ترافيكي شهرهاي مازندران مي‌كاهد گفت: رسانه‌هاي استان به فرهنگ پاكسازي و عدم انباشت زباله در شهرها به عنوان معضل اصلي در مازندران بيشتر بپردازند.

وي خاطرنشان كرد: با كاشت بيش از 500 اصله نهال در شهرها و 300 هزار نهال در حاشيه جاده‌هاي مازندران در قالب نهضت سبز بيش از 2 هزار و 500 هكتار به جنگل‌هاي استان افزوده خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.256 seconds.